Läger, arbete, villa osv.

Förra veckan var jag på läger till pieksämäki och OJ vad roligt det var! Saknar er så otroligt mycket vänner <3 Jag trivdes där som vanligt och det är alltid så roligt att få träffa vännerna långt borta ifrån och nära. Jag köpte några böcker osv. och en nike sport topp (har ingen från förr). Kom hem i söndags. I måndags tittade jag och J på The hobbit (3) Jätte bra! tisdag: arbete, städa undan efter teater osv. Tisdag-onsdag var jag hos J och sen for vi iväg till hans villa i värmen <3 Vi chillade, simmade, körde båt, fiska (utan att få upp en endaste fisk). I morse förde han mig till arbetet (sista öppningsdagen på mitt arbete. Fähusgolvet vid arbetet som byggdes på talkokraft blev SUVERÄNT! Jag blir så glad av att se mitt arbete nu, det är så levande <3 Ikväll har jag hmmmm. jo, jag har bakat,  spelat gitarr osv. Hejdå <3
Outfit #1 - Black Sweater [Tuck-in] - Cream Floral Skirt - Black Leggings - Black Boots - Beige Infinity ScarfLight green birdcage rusty wire shabby chic home and wedding decor Anita Spero
fågelburar inspirerar mig ganska så mycket just nu, skulle vela ha en gammal sådan själv.

Kommentarer

Populära inlägg