Sommarlov osv

Jaaa, vissa här fick sommarlov redan i torsdags ;) nemen, jag har haft fullt upp. Fredag-lördag var N hit,  I söndags var det släktkalas, I tisdags körde vi hem till en vän pga. Vi hade tråkigt :) i onsdags flyttade jag ut från internatet (mycket att ta med hem) torsdags skola avslutning, brorsans vårfest, i fredags stan, examensfest och Us. I dag blir det studentfest hos min vän :) och så ska jag packa till en resa :) vart det blir får ni veta senare. ;) tack å hej! Ska börja aktivera mig nu.
Outfit på vårfesten (egensydd klänning)
En del av internatssakerna.
OBS! Jag bodde på 4:e våningen så hur roligt tror ni det var att böra ner allt detta och mera där på?
Jag och min bästa vän <3
Skolstädning

Btw. Saknar min älskade klass så otroligt mycket <3 hoppas att vi snart ses igen! <3
Trevlig sommar alla! Och grattis till studenterna, yrkesexamen, grundenterna osv. :)







Kommentarer

Populära inlägg