Brandalarm och räknesätt

Jadå...Denna morgon blev min sovmorgon förstörd kl. 8 av det usla brandalarmet som de testar en dag i månaden asdfghjkl så dit for min sovmorgon. Duschade i lugn och ro, satt och åt frukost och gjorde mina läxor klart. Skolan gick väl bra, sydde klart min tual (prototyp?) av min kjol ;) Så jag fick ÄNTLIGEN börja på med kjolen <3 Materiallära provet kändes helt okej. hoppas på godkänt men vill  i alla fall en 2:a beroende på bedömningen. ;) Engelskan gick också helt okej. Igår kväll var jag btw. på ett möte och frös otroligt mycket. Nåja tillbaka till dagen, sitter nu här och drunknar i skolböcker.Matteläxor och engelskaprov osv. Och VÄRST av allt JAG ÄR SNÅL PÅ NÅGOT GOTT! Men tror ni att jag har något sådant? Svaret är NEJ! Nåja nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta med läxor osv. Hejdå :)
Här får ni en massa bilder. Saknar folk <3








Är jag den enda personen som saknar julen? <3



Vi var nog en ganska så underbar klass trots allt.





Tack å hej <3

Kommentarer

Populära inlägg