Världen vänder sig emot mig!

Jadå, idag har världen totalt vänt sig emot mig! Elektroniken har totalt gått åt skogen mm. Nåja skolan innehöll bar kombi ämnen och det var 3 pass det, så jag slutade 12.45 hehe ;) Chilla på passen med S och F och JA roligt hade vi, undrar nog lite på hur man kan få engelska, matte och modersmål att vara ganska roligt men det är säkert pga folket där och att vi har bra lärare :) Chilla sedan med F2 ja helt chill ;) Nå packade, chilla med J och jag skratta, halftgrät av skratt och blev snabbt irriterad de är sådär VAH? Japp jag är lite märklig och sen i bilen på väg hem somnade jag och just då vi nästan var hos oss vakna jag ;) Whatsapp började bråka och jag hamna att överföra en massa bilder till datorn och radera osv . Men det gick, uppdateringar med telefonen mm. internet krångel osv. Var nyss ute på gården osv. Det känns så härligt nu att få komma hem, speciellt då alla mina 4 syskon kommer att vara hemma denna helg osv. :D Glad tjej här. Nåja får se hur kvällen riktigt blir Us osv. Men tack å hej och Grattis till er som hade ork att läsa detta inlägg!


Kommentarer

Populära inlägg