GRATTIS!

Tänkte skriva ett litet inlägg om min bästa vän N :) Det är nämligen så att hon fyller 15 år idag! Vi har inte känt varan hela livet men  ca 6 år? eller något sådant. Hon är lilla syster till min äldsta systers man. Vi är lika konstiga kan jag säga direkt. Vi kan stå på skoj i koridoren i skolan och "skryta" om våra saker och bara skratta. Hon är en av de underbaraste vänner man kan ha och vi kan prata om ALLT och ja hon är min bästa vän och jag är så lycklig över att få ha henne. :) Och en plus poäng är att vi inte skulle slippa varandra även om vi ville ;) Vi shoppar, små bråkar på skoj, lyssnar på radio, fotar varandra, chillar, är allmänt fåniga och har nånslags inside humor som är märklig och så äter vi banankaka <3 nomnom! Vi är moster/faster åt samma barn osv. Ja, hon är en härlig person och fastän vi har en massa olika åsikter så gör det inget. Vi ses tyvärr ganska sällan men då vi ses har vi roligt! Men hur som helst grattis mitt lilla troll och ha det super bra och vi måste göra något snart! :)

satte ihop detta "onlinekortet" inatt ;)

Kommentarer

Populära inlägg