Shopping

I går hade jag ingen tid att blogga, men jag gör det nu i stället. Jag var till skolan. Hade 2pass textilslöjd. Sydde axelband på klänningen och fick klar min egna provdocka <3  som jag tog hem. Hade engelska prov kändes helt okej. Sist hade vi elevhandledning. Det var 25*C!!!! Varm och skönt. Var efter skolan med A till stan körande. Det gick helt bra. Jag blev så lycklig pga. jag hittade en blommig klänning som jag provat och tänkte köpa förra sommaren men gjorde det inte och efter det har jag sökt efter den och nu fick jag den för 8€ från Jim&Jill <3 Köpte också riktigt korta leggings att ha under en klänning, de är svarta, synns inte under klänningen och kostade 4.95 från H&M. Köpte också ett bikinisett, med storbritanniens flagga i svart och vitt.för 9.95€ (båda delarna). Åt glass där med namnam <3 For sedan och tog årets första dop och simtag utomhus.Det var till först kallt men blev varmare, vi var inte där så länge men en stund i alla fall. Sedan körde vi till Us. Och senare på kvällen så körde vi hem. Lång och rolig dag <3 Dessutom är det idag eurovision. Och Finland är med!!! Får se om jag hinner blogga mer idag, men hejdå alla <3


Kommentarer

Populära inlägg