hopsis

jahaps så nu var datorn såådääär i skick, jag spillde nämligen mjölk över bärbaradatorn för några dar sedan men men vad kan man... Nå för några dar sedan kom äntligen den första snön <3 meeen idag så var det slaskigt, jag har haft massor med teater övningar nu på senaste tiden mm. i fredags var jag på teater övning och us i lördags på rippi hela dagen och på kvällen bar det åt till min ena bästis med 3 andra vi chillade åt godis och annat gott och var utklädda till skrämmande figurer jag firar annars inte halloween men i år var det ett liitet undan tag och vi firade ju inget direkt, nå annars så har jag haft teater övningar och i dag hade vi matte prov vilket var ovanligt svårt och i morgon har vi engelska prov... Hejdååå. (en länk till en väns blogg http://sandramakirautila.blogspot.fi/
så ta en titt på hennes blogg med.(jag finns med på bilden från "halloween".

Kommentarer

Populära inlägg