tjena ;)

I Lördags så var jag och shoppade med flera av mina vänner. Jag köppte en tubtopp från jim och jill som jag har tittat på och velat ha länge och nu så hade den sänkts ner i priset till 5€ så jag köpte den <3 och så köpte jag en stor mega huppari för 19.90€ från ginatricot, en blå hårmaskara för 14,90 och en ögonbrynsplockare för ändast 02,90 :D Nå i alla fall senare på kvällen så fick jag en förskräcklig förkylning, jag kunde knappt andas och det var hämskt och så hade jag också stegring. I söndags så var jag också förkyld och min ena storasystersfamilj kom till mitt. I går så var jag hemma från skolan pga att jag var så förkyld och det rann från ögonen och så var jag häs som en kråka ;) Men i dag så är jag frisk men trött ;) och så kom 2 av mina bästisar hit efter skolan :D  Och nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på tangentbordet ;) Nå ialla fall gonatt ;) :D <3

Kommentarer

Populära inlägg