birtdaylist

Snart så är det faktiskt min 18:e födelsedag :O Vet inte riktigt hur jag ska reagera på att lilla jag blir vuxen! Men i alla fall så har jag kommit fram till att det är nästan alltid svårt att välja presenter åt en vän, så jag tänkte varför inte skriva här (jag menar inte att jag ska ha något men för säkerhetsskull)
Körkortet kommer jag att få och det är minsann dyrt här i Finland!
Bildresultat för banjo
En banjo har jag länge velat ha och de är sååååå coola!!!!!
Obsessing over this white faux sheepskin rug that goes perfect in a baby room, living room, as a couch decor or even in your bedroom:
Fluff!!!!
And to inspire them to save for their next trip, this Travel Fund Jar | Community Post: 23 Holiday Gifts For The Travel Addict In Your Life:
Min burk med småpengar i får gärna matas ;)
(Den börjar bli hungrig nu)

Detta var bara några saker, men iallafall detta önskar jag mig faktiskt :)

Kommentarer

Populära inlägg