teater :D

I går så hade vi teater premiär, det var riktigt roligt tycker jag i alla fall, jag fick en ros som alla i teatern fick en egen av och så fick jag en ros bukett, annars så för några veckor sedan så spillde jag mjölk på datorn smart som jag är så vissa knappar fungerar inte specielt inte nian! menmen vad kan man åt att man är "smart" :P nå igår kom mamma, pappa och min lillebror hem från sverige, jag fick en blå klocka att ha runt handleden och lite goooooodis :D annars så har jag gjort lite vad som hälst under den senaste tiden meeeen jag orkar inte skriva allt.Jag är sjukt trött men jag måst nog hålla mig uppe ännu. men nu så ska jag göra något annat, kanske baka något? menmen det får jag tänka på ännu, hejdå :D
en ros från google

vilken färg ska rosar ha tycker DU? ^-^

Kommentarer

Populära inlägg