Ojsan

Nej nu har jag glömt bort att blogga i all min stress.Nå det finns gott av orsaker, för det första så har jag teater övning nästan varenda dag. Nå förra veckan så hade vi en lite annorlunda vecka i skolan för måndag, tisdag och onsdag hade vi "temaveckan", dvs. att vi fick välja vad vi helst ville ha av några aktiviteter som lärarna valt ut det fanns t.ex bowling, ryska, spanska, att göra en egen provdocka(provdockan gjorde jag) att bygga saker, virka mm.Jag höll på med provdockan alla tre dagar men jag är inte helt klar ännu. Efter temaveckan så fick vi höstlov dvs. torsdag,fredag, lördag och söndag. på onsdagen efter skolan kom en av mina bästisar och sova över till torsdagen, på torsdagen for vi iväg med vänner mf. till vasa på en "workshop" som var riktigt rolig, på fredagen var jag till först på en sesongsavslutning och direkt efter det på Ungdomssamling och efter det kom 2 av mina bästisar och sov över :D på lördagen så var jag på teater och efter det till en person <3 med 2 andra vänner. på söndagen så var jag på teater hela dagen och på måndagen så övade jag på historia provet som vi hade idag och efter det var jag på en föreläsning. Idag så hade jag prov i historia i skolan och det gick sådär okej ;) och nu på kvällen var jag på teater övning. Huhu jag är helt slut... och orkar inte skriva precis allt så byebye nu ska jag titta på svenska holywod fruar.

Kommentarer

Populära inlägg